.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اهانت مشایی به منتقدان و افتخار به مواضع خود

مشایی منتقدان جریان انحرافی و برخی اقدامات رئیس جمهور را که طیفی بزرگی از علما، نمایندگان مجلس و تشکلهای سیاسی و دانشجویی هستند، به "دروغ پردازي"، "فريب كاري" و "خيال بافي" متهم و عنوان کرده که برداشت منتقدان از سکوت ده روزه رئیس جمهور "غلط" و "شتابزده" بوده است.
به گزارش جهان، اسفندیار رحیم مشایی، رئيس دفتر رئيس جمهور پس از چند هفته سکوت پیرامون اتهامات مختلفی که درباره او مطرح شده، با خبرگزاری تحت مدیریت یکی از یاران نزدیکش(علی اکبر جوانفکر) به گفت وگو پرداخت و ضمن رد همه اتهامات و اهانت به شخصیت ها و علمای منتقد، سخنان جالبی را بیان کرد.

مشایی که علاوه بر اتهام بی توجهی به دستورات ولی فقیه، متهم به تحریک رئیس جمهور درمخالفت با برخی احکام و فرامین رهبر معظم انقلاب است، به دنبال ناکامی در اجرای پروژه یک دست سازی کابینه با هوشمندی رهبر معظم انقلاب، در گفت وگو با ایرنا عنوان کرد که به ولایت فقیه اعتقاد دارد و از آن تبعیت می کند.

وی با بیان اینکه تبعيت از ولي فقيه از لوازم اعتقاد به غيبت امام عصر(عج) است، اظهار داشته که "آقاي احمدي نژاد و همكارانش در دولت، همواره التزام عملي خود را به ولايت فقيه، اثبات كرده اند و در اين مسير از امتحانات متعدد و سخت، سرافراز بيرون آمده اند. با قاطعيت مي گويم كه هيچكس به اندازه آقاي احمدي نژاد التزام نظري و عملي خود را به ولايت فقيه به اثبات نرسانده است، اما بعضي ها كه موفقيت دولت را برنمي تابند و هرگز نتوانسته اند مديريت برجسته رئيس جمهور را ببينند، سعي كرده اند به شيوه هاي مختلف زمينه تضعيف دولت را فراهم كنند. آنها براي كسب قدرت و منفعت، به اختلاف دامن مي زنند و چه بخواهند و چه نخواهند عملا بر اساس سناريوي حاكميت دوگانه بازي مي كنند."

رئیس دفتر رئیس جمهور همچنین "بنا به دلایلی" که آنها را بیان نکرد گفته است که "در شرايط فعلي قصد پاسخگويي به شبهات" را ندارد.

مشایی در عین حال منتقدان جریان انحرافی و برخی اقدامات رئیس جمهور را که طیفی بزرگی از علما، نمایندگان مجلس و تشکلهای سیاسی و دانشجویی هستند، به "دروغ پردازي"، "فريب كاري" و "خيال بافي" متهم و عنوان کرده است: من اين طور برداشت كرده ام كه برخلاف عده اي كه فقط اهل شعار و ادعا هستند، نگاه و رابطه آقاي احمدي نژاد نسبت به مقام معظم رهبري، ويژه است. اتفاقا درك روشن، دقيق و عالمانه رئيس جمهور از جايگاه و شان و منزلت ولايت فقيه و خلوص او در دفاع از رهبري و ولي فقيه بسيار ذيقيمت است.

وی بدون بیان علت اقدامات سوال برانگیز و جنجالی خود از جمله در ماجرای مردم اسرائیل، سازمان حج و زیارت، برگزاری همایش هایی با حضور برخی افراد ضدانقلاب، هزینه میلیاردها تومان بودجه به اسم توسعه فرهنگی و باوجود ابراز نگرانی رهبر انقلاب، عزل و نصب های نگران کننده در هیئت دولت و سایر بخش های قوه مجریه و... عنوان کرده است که "براي اينجانب و همه اعضاي دولت و قاطبه خدمتگزاران، همين درك و فهم و همين خلوص و شجاعت در دفاع از حريم ولايت و رهبري افتخار است."
وی در پاسخ به این سوال که ارزيابي شما از علت ورود پرحجم خواص به اين صحنه و بيان عبارات تند عليه رئيس جمهور چيست؟، برداشت منتقدان از سکوت ده روزه رئیس جمهور را "غلط" و "شتابزده" دانسته و گفته است: اين موضوع در آينده قابل بحث است و واقعيات زيادي بايد گفته شود. در هر حال بعضي خواص به علت برداشت غلط از سكوت چند روزه رئيس جمهور، به صورتي شتابزده واكنش نشان دادند و منويات دروني خويش را بروز دادند. آنها انتظارات و درك نادرستي از مسايل دارند و به دليل واكنش هاي شتابزده، دستشان پيش ملت رو شده و در آينده ، واقعياتي از علت اين هجمه ها عليه رئيس جمهور روشن خواهد شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور در ادامه در پاسخ به این سوال که "اهداف پنهان و ناگفته اين هجمه ها را در چه چيزي مي دانيد؟"، بدون تفکیک منتقدان و دلسوزان داخلی از دشمنان بیرونی، تلویحان آنان را هم به تلاش برای القاء نا كارآمدي حكومت ديني متهم و بیان کرده است که "محور اصلي تبليغات دشمنان اين ملت و مخالفان انقلاب و كشور، هميشه آن بوده كه نظام را ناكارآمد نشان دهندبه همين علت آقاي احمدي نژاد از آن جهت خار چشم دشمنان شده كه توانسته است به روشني به دنيا نشان دهد مفهوم بازگشت به آرمانهاي امام و ارزشهاي انقلاب ، ساخت و پيشرفت همه جانبه كشور است. يعني پيشرفت روز افزون كشور و افزايش اميد در ملت بزرگ ايران ، نشانه بارز كارامدي نظام است. كسي ترديد ندارد كه اين هوشمندانه ترين شيوه دفاع از كيان رهبري و حريم ولايت است. اين همان عهدي است كه آقاي احمدي نژاد با شهيدان و امام شهيدان بسته است. عهدي كه هرگز گسسته نخواهد شد. ما هم بر همين عهديم. در اين راه نه بازگشتي است و نه ترسي از حمله دشمن و نه ملالي از شماتت و تهمت وا فتراي ناجوانمردان. ما همواره بر عهد و پيمان خود با ولايت باقي خواهيم بود." /1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.